بسمه تعالی
بیانیه توافق سطح خدمات ستاد وزارت جهاد کشاورزی
نام خدمت: پاسخگویی به شکایات، درخواست ها، پیشنهادات و انتقادات به وزارت جهاد کشاورزی
شناسه خدمت: 13022525000
مقدمه:
در این سند متقاضیان (اعم از حقیقی و حقوقی) امکان ارسال گزارشات، انتقادات، پیشنهادات و... و پیگیری آن را به صورت الکترونیکی دارا می باشند.
هدف:
هدف از این توافقنامه دریافت گزارشات، انتقادات و... و ارسال پاسخ به صوررت الکترونیکی به ارباب رجوع می باشد.
مسئولیت
وزارت جهادکشاورزی موافقت می نماید که خدمت مورد نظر را بر اساس مراحل زیر ارائه نماید :
1- ثبت درخواست توسط متقاضی
2- ارائه شماره درخواست (کد رهگیری) به متقاضی
3- ارجاع درخواست متقاضی به واحد سازمانی مرتبط
4- رسیدگی و پاسخ به درخواست متقاضی توسط واحد سازمانی مرتبط
5- امکان مشاهده پاسخ اعلام شده توسط متقاضی
تعهدات دفتر بازرسی، ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت جهادکشاورزی:
1. ارائه خدمات بهینه با توجه به مدت زمان تعیین شده در مفاد ماده 25 قانون ارتقا سلامت اداری
2. حفظ محرمانگی اطلاعات خصوصی درخواست کننده
3. پیاده سازی الکترونیکی خدمات و فرآیندهای مربوطه در صورت وجود زیرساخت های امنیتی لازم
4. اطلاع رسانی از پیشرفت وضعیت درخواست متقاضی از طریق تعاملات آنلاین
تعهدات شهروندان :
1. صحت اسناد و مدارک ارائه شده
2. صحت اقلام اطلاعاتی درخواستی
هزینه ها و پرداخت ها:
از آنجایی که ستاد وزارت جهادکشاورزی دستگاه حاکمیتی بوده لذا خدمات ارائه شده بیشتر جنبه کنترلی و نظارتی داشته و تعرفه خاصی در نظر گرفته نشده است. شایان ذکر است دسترسی به خدمات الکترونیکی از طریق پرتال وزارت متبوع میسر می باشد.
دوره عملکرد:
این خدمت همیشه و در تمام ایام سال و بصورت برخط در اختیار متقاضی می باشد.
خاتمه توافقنامه:
در صورتیکه ارائه این خدمت بر اساس قوانین و بخشنامه های جدید، متوقف گردد، این موضوع از طریق رسانه های رسمی این وزارتخانه اطلاع رسانی خواهد شد.