جهش تولید با مشارکت مردم
جمعه ،02 خرداد 1404
سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان

بسمه تعالی

بیانیه توافق سطح خدمات ستاد وزارت جهاد کشاورزی

 

نام خدمت: پاسخگویی به شکایات، درخواست ها، پیشنهادات و انتقادات به وزارت جهاد کشاورزی

شناسه خدمت: 13022525000

  مقدمه:

در این سند متقاضیان (اعم از حقیقی و حقوقی) امکان ارسال گزارشات، انتقادات، پیشنهادات و... و پیگیری آن را به صورت الکترونیکی دارا می باشند.

 

هدف:

هدف از این توافقنامه دریافت گزارشات، انتقادات و... و ارسال پاسخ به صوررت الکترونیکی به ارباب رجوع می باشد.

 

مسئولیت

 وزارت جهادکشاورزی موافقت می نماید که خدمت مورد نظر را بر اساس مراحل زیر ارائه نماید :

1-   ثبت درخواست توسط متقاضی

2-   ارائه شماره درخواست (کد رهگیری) به متقاضی

3-   ارجاع درخواست متقاضی به واحد سازمانی مرتبط

4-      رسیدگی و پاسخ به درخواست متقاضی توسط واحد سازمانی مرتبط

5-      امکان مشاهده پاسخ اعلام شده توسط متقاضی

 

تعهدات دفتر بازرسی، ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت جهادکشاورزی:

1.   ارائه خدمات بهینه با توجه به مدت زمان تعیین شده در مفاد ماده 25 قانون ارتقا سلامت اداری

2.   حفظ محرمانگی اطلاعات خصوصی درخواست کننده

3.   پیاده سازی الکترونیکی خدمات و فرآیندهای مربوطه در صورت وجود زیرساخت های امنیتی لازم

4.   اطلاع رسانی از پیشرفت وضعیت درخواست متقاضی از طریق تعاملات آنلاین

 

تعهدات شهروندان :

1.   صحت اسناد و مدارک ارائه شده

2.   صحت اقلام اطلاعاتی درخواستی

 

هزینه ها و پرداخت ها:

از آنجایی که ستاد وزارت جهادکشاورزی دستگاه حاکمیتی بوده لذا خدمات ارائه شده بیشتر جنبه کنترلی و نظارتی داشته و تعرفه خاصی در نظر گرفته نشده است. شایان ذکر است دسترسی به خدمات الکترونیکی از طریق پرتال وزارت متبوع میسر می باشد.

 

دوره عملکرد:

این خدمت همیشه و در تمام ایام سال و بصورت برخط در اختیار متقاضی می باشد.

 

خاتمه توافقنامه:

در صورتیکه ارائه این خدمت بر اساس قوانین و بخشنامه های جدید، متوقف گردد، این موضوع از طریق رسانه های رسمی این وزارتخانه اطلاع رسانی خواهد شد.

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب