مدیر :حسین طاهری
شماره تماس مستقیم : ۰۲۴۳۳۱۳۷۲۲۹
تلفکس :۰۲۴۳۳۴۴۵۰۴۹
پست الکترونیکی :arzyabiamalkard@agrizanjan.ir
شرح وظایف مدیریت
۱ - حوزه بازرسی
- نظارت بر تهیه و تنظیم و اجرای برنامه های بازرسی مستمر، دوره ای و یا موردی از واحدهای شهرستانی و ستادی سازمان و واحدهای تابعه برای سنجش میزان مطابقت عملکرد با اهداف، برنامه ها، دستورالعملها
- نظارت بر بررسی عملکرد مدیران و کارمندان و سنجش میزان رضایت مردم از واحدهای مختلف و نحوه برخورد مدیران و کارمندان با ارباب رجوع
- برقراری ارتباط و تعامل با اداره کل بازرسی استان
- انجام بازرسیهای مستمر و دوره ای( آشکار و پنهان )و ارائه گزارشهای لازم به بالاترین مقام اجرایی سازمان
- نظارت بر اندازه گیری سالیانه میزان سلامت اداری دستگاه با ملحوظ قرار دادن شاخص سنجش میزان سلامت اداری و ارائه نتایج به مراجع ذیربط
۲- حوزه ارزیابی عملکرد
- نظارت بر استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در سطح دستگاه (مشتمل بر سه سطح سازمان، مدیران و کارمندان) براساس فصل یازدهم قانون مدیریت خدمات کشوری و اجرای آئین نامه ها و دستورالعملهای مربوطه
- انجام امورات مربوط به دبیرخانه کار گروه مدیریت عملکرد
- نظارت بر اجرای نظام ارزیابی عملکرد در سطح سازمان، مدیران و کارمندان با در نظر گرفتن واحدهای شهرستانی
- نظارت بر جمعآوری گزارش خود ارزیابی سازمان در ابعاد شاخصهای عمومی و اختصاصی جهت انعکاس به مراجع مربوطه
- انجام تمهیدات و پیگیریهای لازم برای استفاده از نتایج ارزیابی عملکرد توسط سازمان ، به نحوی که ضمن رفع نقاط ضعف، موانع و مشکلات موجود، زمینه ارتقای بهره وری و بهبود عملکرد سازمان ، مدیران و کارمندان فراهم شود
- تجزیه و تحلیل عملکرد واحدها، مدیران و کارمندان براساس بررسی های انجام شده و اعمال نتایج حاصله در ارزیابی عملکرد آنها
- تهیه گزارشات ادواری و موردی در ارتباط با موضوعات ارزیابی عملکرد و ارائه به ریاست سازمان و دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت متبوع
۳- حوزه پاسخگویی به شکایات
- نظارت بر فرآیند رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مطروحه و بررسی شکوائیه ها، اسناد و مدارک و پرونده های واصله از مراجع نظارتی باتوجه به قوانین و مقررات و اعلام گزارش
- جمع بندی شکایات در مقاطع سه ماهه و تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش به ریاست سازمان و دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت متبوع
- استقرار سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ( سامد) در سطح سازمان
- پیش بینی تمهیدات لازم جهت برقراری ارتباط و تعامل دو سوی بین مردم و سازمان و دریافت گزارشات مردمی و نظارت بر رسیدگی به شکایات ، درخواستها و سایر موارد
۴- سایر وظایف
- انجام امورات مربوط به دبیرخانه کمیته کار گروه سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم
- همکاری و هماهنگی با واحد آموزش جهت برگزاری و دوره آموزشی و توانمندسازی همکاران مدیریت و کارشناسان شهرستانها براساس ضوابط ابلاغی از سوی مراجع ذیربط
- انجام مطالعات و تحقیقات لازم در ارتباط با وظایف و مسئولیت های مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در سازمان و آسیب شناسی فرایند های انجام کار و ارائه پیشنهادات لازم
- نظارت بر اتخاذ تدابیر لازم جهت تهیه مستندات و اطلاعات لازم برای ارزیابان و بازرسان اعزامی از سوی دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت متبوع و بازرسان اعزامی از سوی اداره کل بازرسی استان
- حضور فعال در جلسات ، کارگروه ها و کمیته های تخصصی و مرتبط حسب موضوع
- انجام سایر امور در چارچوب برنامه بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات که از طرف مراجع ذیربط ارجاع میگردد.