بازاریابی و بازاررسانی محصولات کشاورزی در دوران کرونا
مدیریت آثار شیوع بیماری کرونا بر فعالیت بازاریابی و بازاررسانی محصولات کشاورزی با رعایت اصل به حداقل رسانی فاصله قیمت فروش محصول توسط کشاورزان و قیمت پرداختی مصرف کننده نهایی همان محصول انجام پذیر می باشد.
سازماندهی و بسیج کل ظرفیت تشکل ها، تعاونیها، نظام مهندسی کشاورزی و
منابع طبیعی و صنف مشاغل کشاورزی برای بازاریابی و بازاررسانی محصولات کشاورزی با
رعایت اصل به حداقل رسانی فاصله قیمت فروش محصول توسط کشاورزان و قیمت پرداختی
مصرف کننده نهایی همان محصول در مدیریت آثار شیوع بیماری
کرونا نقش بسزایی دارد.
در این راستا مدیریت توسعه بازرگانی،
سازمان تعاون روستایی، نظام مهندسی کشاورزی با سازماندهی تشکل ها، تعاونی ها و ... تشکیل زنجیره های عرضه در
محصولات زیتون، کشمش، سیب زمینی، شیلات و طیور و گیاهان دارویی به محوریت واحدهای
تخصصی در حال پیگیری می باشند.