نحوه اعلام درخواست و شکایت و رویه پیگیری آن
1- سامانه ارتباط مردمیhttps://zanjan.maj.ir/ertebat
2 - سامانه سامد www.111.ir
3- سامانه شکایت سازمان بازرسی کل کشور https://136.bazresi.ir
4- سامانه رسیدگی به شکایات وزارت جهادکشاورزی http://eservice.maj.ir/bazresi
5- مراجعه حضوری و ارایه درخواست وشکایت به دفترمدیریت بازرسی و ارزیابی عملکرد سازمان به آدرس زنجان – خیابان سعدی شمالی – روبروی سازمان قضایی نیروهای مسلح - ساختمان سازمان جهاد کشاورزی استان طبقه هم کف - مدیریت ارزیابی عملکرد وپاسخ گویی به شکایات- مدیر ارزیابی عکلکرد وپاسخگویی به شکایات آقای طاهری
6- تماس با شماره تلفنهای مدیریت بازرسی به شماره های 33137229 – 33137231 – 33137232 و یا تماس با مدیریت حراست به شماره 33137240
7- مراجعه حضوری و ارایه درخواست و شکایت در زمان برگزاری میزهای ارتباطات مردمی ستاد و شهرستانها که بصورت عمومی اطلاع رسانی می گردد